Inschrijving en screening van zzp-ers door Tiade

Aanmelding

Toesturen van de gegevens:

  • Naam, adres, woonplaats
  • Telefoonnummer, emailadres
  • Curriculum vitae

Aanleveren van overige gegevens

  • Burgerservicenummer
  • IBAN-nummer
  • Btw-identificatienummer
  • In geval van PGB-zorg een AGB-code
  • Geldig identiteitsbewijs

Documenten

Verplicht inleveren van de volgende documenten:

  • diploma(‘s)
  • certificaten (bijscholing handelingen)
  • geldige VOG (geldigheidsduur is 2 jaar)
  • inschrijving BIG-register (voor niveau 4, 5 en 6)
  • polis beroepsaansprakelijkheidsverzekering en bankafschrift van de betaling hiervan
  • inschrijfbewijs van aansluiting bij klachtencommissie en bankafschrift van de betaling hiervan
  • Inschrijving bij het zorgaanbiedersportaal (https://www.cibg.nl/zorgaanbiedersportaal)
  • uittreksel Kamer van Koophandel

Wij controleren gegevens op echtheid!

Kennismakingsgesprek

Iedere zelfstandig zorgverlener wordt vervolgens uitgenodigd voor een persoonlijk kennismakingsgesprek. In dit gesprek nemen wij de scholing en het arbeidsverleden van de zzp-er door. Het curriculum vitae wordt besproken en we vragen naar referenten. Het identiteitsbewijs wordt gecontroleerd en gecheckt op geldigheid.
Diploma’s en certificaten worden geverifieerd. Certificaten worden op geldigheidsduur gecheckt. Een verlopen certificaat betekent dat we pas op het niveau van diploma inzetten nadat de bijscholing is gevolgd en het geldige certificaat is ingeleverd.
Op basis van voorgaande bepalen we hoe integer, betrouwbaar en professioneel een kandidaat is. En kunnen wij besluiten of we de inschrijving van deze zorgverlener definitief maken of afwijzen.

Inschrijving zzp-er wordt definitief
Dan tekent de zelfstandig zorgprofessional een overeenkomst met Tiade waarin de spelregels van samenwerking zijn vastgelegd.

Wanneer zelfstandig zorgverlener voor Tiade werkt
Bij evt. klachten of no show wordt dit in het dossier vastgelegd en besproken met zzper. Bij 2x no show schrijven we zzp-er uit.